رسانۀ فناوری و ارتباطات
امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۱ قبل از ظهر

هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی در راستای حمایت از تولیدکنندگان تحت پوشش خود اقدام به برگزاری بازارچه‌های خیریه حضوری در سراسر کشور می‌کند اما امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری این رویداد به صورت حضوری وجود نداشت.

پویش جشن رمضان با هدف حمایت از تولیدکنندگانی که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی هستند در تاریخ ۷ تا ۱۴ اردیبهشت در دیجی‌کالا برگزار شد. در این طرح، کالاهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در بازارچه خیریه دیجی‌کالا به صورت آنلاین به فروش گذاشته شد.

در این طرح، دیجی‌کالا کوشید تا از طریق اختصاص ظرفیت ویژه به تولیدکنندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بیشترین حمایت را برای بالا بردن فروش این دسته از تولیدکنندگان داشته باشد.

در بازه‌ی یک هفته‌ای این کمپین، اطلاع‌رسانی در خصوص امکان فروش از طریق دیجی‌کالا به صورت بنر در صفحه اصلی وب‌سایت دیجی‌کالا انجام شد. همچنین تیم توسعه کسب‌وکار و واحد مسؤولیت اجتماعی دیجی‌کالا هم کوشیدند تا این دسته از مددجویان کمیته امداد امام خمینی را با مبانی فروش آنلاین آشنا کرده و به آن‌ها کمک کنند تا با تولید محتوای حرفه‌ای‌تر از کالاهایشان، بتوانند از ظرفیت دیجی‌کالا برای درج، انتشار و فروش کالاهای خود استفاده کنند.

این طرح با موفقیت توانست آمارهای فروش این تولیدکنندگان را تغییر دهد. به طوری که از ۴۰۷ نفر شرکت کننده در این پوشش، ۳۴۶ میلیون تومان، فروش کل تمام این افراد بود و به طور میانگین هر فروشنده توانست ۸۵۰ هزار تومان کالاهای خود را از طریق دیجی‌کالا به فروش برساند. تعداد کل کالاهای خریداری شده در این طرح ۱۴ هزار و ۵۷۵ قلم کالا بود. لازم به ذکر است فروشندگان از ۱۴ استان، در این طرح مشارکت کرده بودند.

کمپین جشن رمضان که با همکاری دیجی‌کالا و کمیته امداد امام خمینی برگزار شد، قدمی کوچک با نتایج خوب بود که در راستای تحقق مسؤولیت‌های اجتماعی شرکتی دیجی‌کالا انجام شد. دیجی‌کالا امیدوار است که بتواند با افزایش کمیت و کیفیت این گونه از طرح‌ها، فعالیت‌های پایدارتری در زمینه اقدامات خیرخواهانه انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *